Stránky

štvrtok 24. októbra 2013

Ach keď je človek chorý obklopujú ho iba použité vreckovky....

Sedím doma a nemám čo robiť. Našťastie dva dni teplôt prešli ale teraz sa fakt nudím. Stále dumám čím sa zamestnám ale nič ma nenapadá. Rozmýšľala som že by som mohla niečo nakresliť ale nič poriadne ma nenapadá. Ale možno ma nič nerobenie zaženie do kúta a chytím sa čohokoľvek. :D Rozmýšľam, že by som spravila recenziu na nejaký výrobok. Silno rozmýšľam nad púdrom od essence. Mám ho už dlhšie ale musím sa ním pochváliť. Samotnú značku essence nemám moc rada lebo mi pripadá nekvalitná. Mám od nej laky a veľmi rýchlo sa zošúchajú, po pár hodinách sú dole. No tento púder je super. Je to fixačný kompaktný púder. Dlho som hľadala kompaktný púder, nie sypký ale tuhý (neviem ako inak to nazvať). Sypkých púdrov sa tak nejako bojím, že sa mi vysypú v kozmetičke alebo v kabelke. Vždy radšej tuhý. Fakt ma prekvapil. Pokožku urobí krásne hladkú a pokožka sa mi začne lesknúť až po takých 4 možno 5 hodinách čo je u mňa zázrak, vzhľadom na to, že mám veľmi mastnú pokožku. Takže tento púder môžem len odporúčiť, určite si ho kúpim znovu. Myslím, že stál okolo tých 3 eur. 3.39 €

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára