Stránky

utorok 29. októbra 2013

La La La znovu zdraváá


Po nekonečnom týždni som zdravá. Nie,že by som nerada bola doma ale tak byť pod statusom "chorý! " ma už nebavilo. Vybrala som sa za doktorkou a tá mi ukončila PN dovolenku a nastúpila som na prázdniny. Sú tri dni a ja za tie 3 dni musím stihnúť dobrať pár veci zo školy. Nechce sa mi. Strašne rada by som skôr išla do nejakej zábavnej práce ako do školy. Samé povinnosti a plno úloh na ktoré nemám riešenie. Nejak sa to na mňa kopí. No nič. Po týždni som si pripravila nákupný zoznam čo treba kúpiť aj na intrák, lebo už mi dochádzali zásoby ale aj na doma. Nestihla som kúpiť všetko, ale všetko hlavné je kúpené. Objavila som veľa novej a dobre vyzerajúcej kozmetiky. Po prečítaní veľa pochvalných recenzií som sa rozhodla kúpiť si micelárnu vodu od L´ORÉAL PARIS SUBLIME SOFT (3,99 akcia v Dm drogéria). Všetci si ju veľmi chválili a ja som potrebovala niečo na čistenie pleti, tak prečo neskúsiť túto. Do môjho košíka ďalej padol kondicionér od GLISSKUR ULTIMATE REPAIR (2,99 mali akciu v Dm drogéria). Je na veľmi poškodené a suché vlasy. Nemôžem tvrdiť, že mám veľmi poškodené vlasy. Moje vlasy sú trochu suché a kedže si ich nechávam dorásť a nechcem si ich podstrihovať a pravdaže nechcem aby boli strašne vysušené a polámané, používam to ako prevenciu. Mám ho už odskúšaný a osvedčil sa veľmi dobre. Vlasy sa mi veľmi dobre rozčesávajú, čo je u mňa častí problém. Konzistencia je pomerne riedka oproti ostatných kondicionérom s ktorými som sa zatiaľ stretla. Ja si ho dávam na celú dĺžku vlasov lebo mám aj dorastajúcu ofinu a nechcem aby som ju mala vysušenú. Jediný problém čo mám so značkou GLISSKUR je to,že sa z mojich vlasov veľmi ťažko vymývajú. Mám husté vlasy a kým to vymyjem dosť dlho to trvá. Moje riešenie je, kedže je to podľa môjho názoru dobrá značka na vlasy, vždy si umyjem raz vlasy iba šampónom a druhý krát si do šampónu primiešam aj kondicionér. Ľahko sa vymyje a ja nemusím stáť pod sprchou o 15 minút dlhšie a počúvať klopkanie mojej mami o dvere kúpelne aby som si pohla. S košíkom som zamierila do kozmetiky. Chcela som si kúpiť nejaké pekné tiene ale vôbec som sa nevedela rozhodnúť,že ktoré tak som si povedala,že počkám kým ma nejaké oslovia a ja sa pevne rozhodnem pre ne. Kúpila som si dva štetce od ESSENCE NA ošné tiene. Jeden ESSENCE Eyeshadow Brush (1,39) a ESSENCE Smokey Eyes Brush (1,39). Vyzerali fajn a za dobrú cenu, nechcela som do nich moc investovať kedže tiene moc nenosím (chystám sa začať). No a nakoniec som si kúpila očnú ceruzku tiež od ESSENCE. Presný názov ESSENCE Long lasting eye pencil 01 BLACK FEVER (1,59)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára