Stránky

štvrtok 24. októbra 2013

Ach keď je človek chorý obklopujú ho iba použité vreckovky.... (2)

A ja pokračujem... Je vidieť, že nemám čo robiť. Ale robiť recenzie na výrobky je celkom sranda a začína ma to baviť. Teda asi hlavne preto, že mám na to čas. :D Rozhodla som sa teraz urobiť také pokračovanie recenzií, niečo ako recenzia na make up čo nosievam. Teraz som veľmi spokojná s maka upom čo nosievam, dosť mi vyhovuje. Takže teraz mám nachystaný BB Cream od GARNIERU. Na trhu je dosť dlho ale ja som ho začala používať iba cez prázdniny. Pravda je taká, že som ho našla mamine na poličke a sadol mi.... No hádam viete ako to dopadlo :D. Už predtým som ho skúšala ale bola som moc bledá a bola som od neho celá oranžová. Preto som sa dosť čudovala, že keď som si ho dala sadol super a vôbec som nemala ani náznak prechodu (masky). Bude to tým, že som bola a som viac opálená a hnedšia. BB Cream je super, pekne mi zjednotí pleť nemám žiadne fľaky ako sa mi stáva s make upom. Nemám ani tak výrazne vyrážky aby boli vidieť. Je to veľmi ľahký krém s trochou make upu, mne to tak pripadá. Zmiešali krém a maku up. Nie som po ňom tak veľmi leskla ako po make upe aj keď sa mi to na začiatku, keď som ho začala používať zdalo, že je veľmi mastný na moju pleť, ale mýlila som sa. Je fakt super.


Keď mi náhodou je vidieť nejaká vyrážka ale začervenané miesto, čo sa mi stáva často s mojou pleťou mám ešte jednu vec na maskovanie :D. Tiež je to od GARNIERU, je tá guličková vec(preklad mojich výrazov) Pure Active 2in1- korektor + sérum na vysušovanie vyrážok. Je to síce na vyrážky ale ja to používam na miesta kde to potrebujem zamaskovať a BB Cream nestačil. Je to super, maskuje výborne viac ako som čakala, ale po tomto sa už trochu lesknem takže púder musí byť. Mne sa zdá, že aj vyrážok ubudlo. Neviem možno to je iba môj pocit. Môžem povedať, že som s výrobkami spokojná.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára